kolmapäev, 15. juuli 2009

Ahjus küpsetatud lillkapsas kukeseentega

Kukeseenetoitude sari jätkub, seekord läksid kukeseened koos lillkapsaga ahju.

Vaja läheb (kahele):
1 keskmine lillkapsas
200 g kukeseeni
50 g spinatit
1 mugulsibul
2 küüslauguküünt
ürdisoola
1 dl rõõska koort
150 g mozzarellat
50 g parmesani
rohelist sibulat

Tükeldasin lillkapsa õisikuteks ning lasin aurupotis pehmeneda ca 5 minutit. Praadisin kergelt kukeseened, tükeldatud spinati, sibula ja küüslaugu. Tõstsin lillkapsad ahjuvormi ning valasin peale pannilt tulnud seened. Maitseks panin oma lemmik -ürdisoola, peale lõikusin mozzarellast tükikesed ning vormi põhja valasin 150 ml kohvikoort, et lillkapsad põhja ei kõrbeks. Küpsetasin ahjus 200 kraadiga umbes pool tundi. Serveerisin koos rohelise sibula ja riivitud parmesaniga, viimane sobis lillkapsaga ideaalselt kokku. Ma olen ikka täielik parmesanisõltlane, ma paneks peaaegu igale soolasele toidule parmesani ka peale, aga minu arust paremsan lihtsalt sobib igale poole ja teeb toidu veel paremaks. Kõrvalt vaadates võib selline parmesanisõltuvus päris kummalisena tunduda, on olemas ju ka ketšupisõltlasi - inimesed, kes tõmbavad iga toidu ketšupiga üle. Kui ma näen kedagi mingile toidule ketšupit lisamas, siis mulle kohe tundub, et toit on nii kehv, et ketšupiga tuleb selle maitse ära tappa. Ei tea, kas parmesanisõltuvus jätab sama mulje...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar